Jūsų krepšelis

Milane vykusios vyrų mados savaitės apžvalga

Mada, stilius, įvaizdžiai ir kūrybiškumas – visa tai apima tiek daug. Vienus tai traukia mažiau, kitiems – tai neatskiriama kasdienybės dalis. Bene dažniausiai girdimas teiginys toks, kad moterys mada domisi labiau nei vyrai, ir visi renginiai, skandalai, naujovės – įdomios tik joms. Visa tai – MITAS!

Ne paslaptis, kad kARTu studijos komanda nuolat domisi mada, stiliumi, įvairiausiais naujais atradimais, kurie gali taip ryškiai akcentuoti žmogaus elegantiškumą, koketiškumą ir tvirtumą. Nustebsite, o gal ir ne, bet šiandien su Jumis norime pasidalinti dar šviežiomis Milano vyrų mados savaitės karščiausiomis naujienomis.

Vienas ryškiausių mados savaitės epizodų – tai MSGM prekinio ženklo pristatymas, kurio kūrybos vadovas – Massimo Giorgetti. Pasirodymas vyko Porta Vanezia metro stotyje. Reginys Milano minią paskatino pažvelgti į pažįstamą vietą naujomis akimis – kaip į „muziejų, su architektūra ir instaliacijomis, spalvomis, formomis ir grafinėmis nuojautomis“ – taip sakė Giorgetti.

Debiutas prekių ženklui “Stone Island” buvo pilnas netikėtumų, ne tik žiūrovams, bet ir organizatoriams. Modeliai, pasipuošę akį traukiančiais įvaizdžiais, buvo išskirstyti trijuose aukštuose. Juos slėpė tamsa, iki kol užsidegė lazerio šviesa, atskleisdama šiai mados savaitei ruoštą kolekciją. Šis pasirodymas turėjo techninių kliūčių – uždanga nusileido per anksti. „Kartais gyvenimas numeta netikėtumus. Finalas nebuvo toks, koks buvo planuotas. Tai buvo improvizuota“ – po pasirodymo teigė Robert Triefus.

 

Tamsūs tuneliai ir silpnai apšviesti rūsiai – tapo madingomis Milano mados savaitės vietomis. MSGM Milano metro demonstravo savo miesto stiliaus kolekciją, kurioje eksponuojami unikalūs dizaino elementai. Tuo pat metu JORDANLUCA pasirinko centrinės stoties sandėlius, kad pristatytų britų įkvėptą ir gyvybingą 2024–2025 m. rudens/žiemos kolekciją.

Prada pasirodymas sukėlė prieštaringus jausmus. Svečiai sėdėjo ant pilkų pasukamų kėdžių, į kurias beveik nebuvo galimybės atremti nugaros. Pats pasirodymo takas buvo stiklinis, po juo buvo galima pastebėti vejos imitaciją. Tai buvo niūrus kūrinys, papildantis idilišką gamtą, galbūt dėl to, kad visi svajojame apie pabėgimą, atsiribojimą ir poilsį, kurio taip reikia šiuo neramiu laikotarpiu. Belgijoje gimęs Raf Simons teigė, kad vienas iš įkvėpimo šaltinių buvo nostalgiška tradicija kaimyninėje Olandijoje, kai užšalus upėms ir kanalams susirenka šeimos iš 11 miestų čiuožinėti ant ledo. Todėl jo kolekcija jam teigė nostalgišką nuotaiką.

 

Sunku būtų išskirti spalvas, kurios dominavo būtent šioje mados savaitėje. Spalvų paletė buvo nuo žemiškų spalvų: rusvos, pilkos, kreminės iki ryškių: raudonos, gelsvos, apelsininės spalvos.